21 april 2017



Kan ni förstå att det är TRE ÅR sen studenten snart??? Det är verkligen helt galet, jag minns hur gymnasietiden delvis sniglade sig fram men nu har tiden på universitetet verkligen flugit förbi. Det är är därför även snart tre år sen jag tog körkort, vilket i sig är sjukt. Och jag jobbar min TREDJE sommar på Jensens snart???????????? HALLÅ, vem har fipplat med tiden? Men sommaren bjuder på examen, Coldplay, och däremellan...


MALLORCA!!! På något vänster kommer vi tre (jag, Isabell och Victoria) iväg på en semester i år trots allt, det ska bli jättemysigt. Ser det som en examenspresent till mig själv från mig själv. Ska sola, bada, läsa böcker som INTE ÄR KURSLITTERATUR.

Anyway, the real reason why I'm here är för att jag har sån skrivblock i hjärnan, försöker avsluta min uppsats men kommer ingenstans. Tänkte iallafall bara uttrycka att jag ger mig själv alldeles för lite cred. Till exempel, i mars jobbade jag totalt 70 timmar medan jag studerade på heltid. På det var jag i London och efter det såg jag LANY och blev sjuk i samma veva. Fick sjukanmäla mig från jobb vilket sög, men veckan efter hade jag två hemtentor så när jag var hemma sjuk fick jag mer tid att plugga iallafall. Fick VG på båda dessa tentor och satt från 09-23 en dag och bara skrev, skrev och skrev (kände mig som en galen vetenskapsman och minns inte ens vad jag skrev). KAN NI FATTA ATT JAG KLARADE AV ALLT DETTA??? Inte jag iallfall, har inte insett först nu i efterhand hur intense den månaden faktiskt var. Så ja, den där veckan i Cala D'or ska bli jävligt skön, rent ut sagt. Jag förtjänar det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar